Ви помічали за собою, коли в процесі спілкування з якоюсь людиною може моментально впасти настрій? А слідом знижується довіра і співрозмовник стає нецікавим.

Чому так відбувається? Є кілька негативних якостей, притаманних будь-якій людині, які значно можуть нашкодити дружбі і відносинам.

Читайте також: Чоловіча любов: в Словенії вперше зареєструють одностатевий шлюб

Розглянемо кілька негативних факторів, які впливають на втрату довіри в процесі комунікації.

Жаргон
Деякі люди в процесі заняття своїми важливими справами забувають вимикати діловий жаргон при спілкуванні з близькими і друзями. Спілкування за допомогою професійних понять не завжди доступна кожному, тому довіра і бажання продовжити діалог у співрозмовника пропадає. Використовуйте свій професійний жаргон в тому середовищі, де його можуть зрозуміти.

Популярні новини зараз

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Багатослівність
Стислість - сестра таланту. Коли ви використовуєте громіздкі і помпезні слова замість коротких і поширених, це створює у слухача враження про вас, як про пихату людину. Наприклад, "визначення стратегічних можливостей і тактичних підходів". Простіше кажучи, "планування". Вирішення цієї проблеми одне - потрібно бути трохи скромніше і зайві гучні фрази і слова краще залишити для того випадку, коли потрібно вирішувати робочі проблеми.

Звуки-паразити
Коли в мові вживається замислений звук типу: "ееее ....", "нууу ...", "мммм ...". З боку слухача складається враження про низький рівень освіченості мовця, коли занадто маленький словниковий запас людина замінює їх затяжними звуками-паразитами.

Порожні вибачення
Коли ви вибачаєтеся, бо того вимагають соціальні правила, а не совість. Наприклад, "мені дуже шкода, якщо хтось образився". Такі "вибачення" тільки підсилюють образу.
Як виправити: справжні вибачення звучать так: "Я прощу прощення за те, що зробив. Я смутно представляв наслідки, тому більше такого не повториться ". Це більше схоже на слова від серця. Якщо не можете вибачитися щире, то взагалі забудьте про словах вибачення, бо справжнього жалю ви не відчуваєте.

Кулеметна черга
Коли за короткий період часу співрозмовник встигає розповісти про десять прожитих років свого життя, а за підсумком ніякої моралі в оповіданні немає. При цьому оповідач може перебивати співрозмовника, який в процесі кулеметної черги намагається вставити слово або задати питання. Завжди потрібно будувати спілкування по системі діалогу. Коли одному або декільком людям доводиться вислуховувати одного оповідача до нього зникає довіра. Оповідач, таким чином, автоматично показує свою невихованість і егоїзм.

Раніше, портал "Знай.ua" розповів про те, що вчені з Кентського університету дослідили проблему соціальних мереж під час живого спілкування із людиною. Виявляється, постійне відволікання на соціальні мережі стало нормою.