У Китаї професор Вей Сяойон (Wei Xiaoyong) винайшов оригінальну технологію, яка дозволяє визначити емоції студентів та їх зайнятість на лекціях.

Про це повідомляє The Telegraph.

За словами автора ідеї, ця програма використовує зображення з камер, які записують учнів для аналізу їх емоцій.

Читайте також: Студенти запропонували носити секс-іграшки замість зброї

"Коли ми отримуємо подібного роду інформацію, то дізнаємося, де саме привертаємо увагу студентів, і тоді ви зможете зрозуміти, чи хороший ваш метод викладання і чи підходить обраний вами контент для учнів даного класу",- заявив він.

Популярні новини зараз

Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла

Суд скасував призов і поставив ТЦК на місце: які дії визнали незаконними

Навіть якщо є відстрочка або бронь: у ТЦК дали чоловікам 7 днів

Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою

Показати ще

До речі, Сяойон почав використовувати систему розпізнавання осіб на своїх лекціях ще п'ять років тому.

"Вона може бути корисна для ряду соціальних проектів і досліджень в галузі освіти", - резюмував він.

Нагадаємо, раніше закон, що дозволяє проносити на територію кампусу і в аудиторії легке вогнепальну зброю, викликав обурення студентів Техаського університету в Остіні. Кілька сотень з них вийшли на протест. При цьому організатори акції роздали учасникам 4,5 тисячі секс-іграшок, заборонених для пронесення на територію університету.