У Китаї професор Вей Сяойон (Wei Xiaoyong) винайшов оригінальну технологію, яка дозволяє визначити емоції студентів та їх зайнятість на лекціях.

Про це повідомляє The Telegraph.

За словами автора ідеї, ця програма використовує зображення з камер, які записують учнів для аналізу їх емоцій.

Читайте також: Студенти запропонували носити секс-іграшки замість зброї

"Коли ми отримуємо подібного роду інформацію, то дізнаємося, де саме привертаємо увагу студентів, і тоді ви зможете зрозуміти, чи хороший ваш метод викладання і чи підходить обраний вами контент для учнів даного класу",- заявив він.

Популярні новини зараз

"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються

ПриватБанк звернувся до власників пенсійних карток: як уникнути затримок із виплатами

Фанати засудили Могилевську за заохочення доньки: "Не зробили висновків..."

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

До речі, Сяойон почав використовувати систему розпізнавання осіб на своїх лекціях ще п'ять років тому.

"Вона може бути корисна для ряду соціальних проектів і досліджень в галузі освіти", - резюмував він.

Нагадаємо, раніше закон, що дозволяє проносити на територію кампусу і в аудиторії легке вогнепальну зброю, викликав обурення студентів Техаського університету в Остіні. Кілька сотень з них вийшли на протест. При цьому організатори акції роздали учасникам 4,5 тисячі секс-іграшок, заборонених для пронесення на територію університету.