Міська влада розробляє нову концепцію розміщення реклами у метрополітені, згідно з якою кількість інформаційних наліпок зменшиться на 50%.
Про це заявив директор КП "Київреклама" Олег Калініченко, повідомляє сайт київського метрополітену.
Робоча група з фахівців комунальних підприємств "Київреклама" та "Київський метрополітен" закінчили інвентаризацію рекламних площ у вагонах столичного метрополітену. Інспекція тривала майже 3 тижні. За її результатами підготовлено нову концепцію розміщення інформаційних наліпок у вагонах.
"Ми продовжуємо формувати якісний рекламний простір у місті, орієнтуючись на європейські стандарти. Головним завданням є, з одного боку, значно знизити рівень "інформаційного шуму", а з іншого - переглянути тарифну політику на рекламні послуги у Києві", - повідомив Калініченко.
За його словами, зараз у вагонах метрополітену рекламний простір охоплює близько 12,5 тисяч кв. м.
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються
Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло
Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись
Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот
Згідно з планом, рекламу мають прибрати на "скосах" над дверима, по "периметру" та на 50% дверей.
Він зауважив, що одним з важливих пунктів вважає очищення від реклами саме скосів над дверима, оскільки для пасажирів там важливо розміщувати лінійну схему метрополітену.
За словами Калініченка, разом із зменшенням кількості реклами зросте також і її вартість.
Відповідний проект рішення розглядатиме Київрада на сесійному засіданні.