В рамках пілотного проекту з японським представництвом NEDO (New Energy and Industrial Technology Development) в найближчі три роки в Київському метрополітені повинні з'явитися абсолютно нові рухомі склади. Нові поїзди з сучасним японським обладнанням будуть вироблятися у Кременчуці, повідомив головний інженер КП "Київський метрополітен" Володимир Зель, пише "Город Киев".
"Планується створити не модернізований рухомий склад, а повністю новий: безшумний, з сучасним японськими обладнанням. У модернізованого складу є багато недоліків. А в новому поїзді ці всі нюанси будуть враховані", - сказав Зель.
Читайте також: За рік у столичній підземці травмувалось 69 людей
Нагадаємо, на сьогоднішній день в Києві вводяться нічні маршрути наземного транспорту. Що ж стосується метро, то технологічно це практично неможливо. Нічне вікно в 4-5 годин необхідне для проведення ремонтних робіт - заміни рейок, шпал, електрообладнання, ліквідації протікань на станціях, прибирання і так далі.
Нічна робота метро існує тільки в декількох містах з дуже розвиненою мережею, де при закритті однієї лінії на технічні роботи, пасажири можуть скористатися - паралельною. При цьому графік руху значно відрізняється від денного. У більшості мегаполісів існують нічні автобуси, оскільки наземний транспорт дозволяє розробити будь маршрути і навіть в ті райони, де немає підземки.