В рамках пілотного проекту з японським представництвом NEDO (New Energy and Industrial Technology Development) в найближчі три роки в Київському метрополітені повинні з'явитися абсолютно нові рухомі склади. Нові поїзди з сучасним японським обладнанням будуть вироблятися у Кременчуці, повідомив головний інженер КП "Київський метрополітен" Володимир Зель, пише "Город Киев".

"Планується створити не модернізований рухомий склад, а повністю новий: безшумний, з сучасним японськими обладнанням. У модернізованого складу є багато недоліків. А в новому поїзді ці всі нюанси будуть враховані", - сказав Зель.

Читайте також: За рік у столичній підземці травмувалось 69 людей

Нагадаємо, на сьогоднішній день в Києві вводяться нічні маршрути наземного транспорту. Що ж стосується метро, ​​то технологічно це практично неможливо. Нічне вікно в 4-5 годин необхідне для проведення ремонтних робіт - заміни рейок, шпал, електрообладнання, ліквідації протікань на станціях, прибирання і так далі.

Нічна робота метро існує тільки в декількох містах з дуже розвиненою мережею, де при закритті однієї лінії на технічні роботи, пасажири можуть скористатися - паралельною. При цьому графік руху значно відрізняється від денного. У більшості мегаполісів існують нічні автобуси, оскільки наземний транспорт дозволяє розробити будь маршрути і навіть в ті райони, де немає підземки.

Популярні новини зараз

"Ракети полетять в ці міста": астролог попередив про масштабні атаки росіян – де буде найнебезпечніше

У грудні українці можуть втратити частину субсидії: хто отримає "урізану" допомогу

Виплатять по 17 460 грн кожному: українцям приготували нову допомогу на зиму

"Раз на рік звітуватиму": Віра Брежнєва зізналася, як часто 40-річним хочеться сексу

Показати ще