Найбільша соціальна мережа світу Facebook оголосила війну псевдосенсаційним заголовкам у постах користувачів.
Таку інформацію оприлюднив менеджер сервісів Facebook Адам Моссера, передають "Вести" з посиланням на The Wall Street Journal.
За його словами, нововведення покликане знищити заголовки, що утримують інформацію та перебільшують її значущість. Як приклад, Моссер до першої категорії відносить заголовки типу "Людина стрибнув у басейн з крокодилом, ви не повірите, що сталося далі". Заголовки другої категорії інтригують читача, він клікає на них, а потім виявляється, що у матеріалі йдеться зовсім про інше, і заголовок ніякого відношення до тексту не має.
Моссер каже, такі хитрощі викликають скарги безлічі користувачів соцмережі, які, побачивши цікавий заголовок, машинально розкривають пост і навіть відзначають його як такий, що сподобався.
Читайте також: Мільйон користувачів заходять в Facebook через "шпигунську" програму
Довші канікули та вечірні зміни: як зміниться навчання в школах через відключення світла
Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі
Суд скасував призов і поставив ТЦК на місце: які дії визнали незаконними
Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші
Боротися з цим явищем і заохочувати користувачів видавати якісний контент компанія намагалася два роки. Зрештою терпець урвався, і Facebook розробив систему автоматичного ранжирування заголовків.
В основу її розробки лягли результати експерименту, в ході якого співробітники компанії самостійно класифікували десятки тисяч зразків. Чим більше схожий заголовок на приманку, тим нижче його оцінка. Цей принцип і закладений в основу нової комп'ютерної програми, яка розпізнає обман.