Два проекти – "Close Up", у якому знаменитості зняті максимально близько, ніби вдивляючись в очі глядачам, і серія портретів, що відображають відомих людей в незвичайних сюжетах, – візитівка відомого нью-йоркського фотографа Мартіна Шоллера.
Шоллер – з тих щасливчиків, кому вдалося пробитися у фотографи зірок першої величини, пише "Культурологія".
Любов до фотографії у Мартіна з дитинства. За порадою свого друга він вступив у школу фотографії в Німеччині і був обраний в числі сорока студентів з 800 бажаючих зайняти те ж місце в університеті.
Після отримання диплому молодий фотограф їде підкорювати Нью-Йорк. Талант і вміння бачити речі та людей з нового ракурсу не залишилися непоміченими. Його забирають на роботу у The New Yorker.
Читайте також: Обличчя людей, які дивляться "фільми для дорослих" (фото)
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Через його об'єктив пройшли найвідоміші актори, спортсмени та політики, а мати справу з фотографом такого рівня вважає за честь будь-яка солідна компанія. Шоллер працював з виданнями Rolling Stone, GQ, Esquire, з фармацевтичними компаніями, створював постери з фільмів і телешоу, а також рекламу для HTC, машин Lexus і Mercedes Benz, і для компанії CNN