Українські медіа-групи вирішили заробити на провайдерах для того аби знайти додаткові кошти на розвиток.

У першому слуханні минулого тижня був прийнятий законопроект, який надає право приватним ефірним телеканалам встановлювати умови на яких вони представлятимуться у кабельних мережах у містах де населення перевищує 50 тисяч чоловік.

Прийняття законопроекту депутати аргументують тим, що приватні телеканали обов'язково мають входити до соціального пакету всіх кабельних мереж країни, так як Україна має відмовитися від контенту, що надходить з Росії.

Читайте також: Депутати намагаються встановити цензуру в інтернеті

У зв'язку з прийняттям цього законопроекту у першому читанні та його підготовки до другого між кабельниками та телевізійниками виникли певні суперечки. І для тих і для інших стало замало грошей на ринку України. Ринок реклами за останні кілька років досить зіпсувався.

Популярні новини зараз

В Україні легкові авто ТЦК беруть на облік: що загрожує власникам

Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця

Комунальники готуються запровадити новий тариф: яка платіжка збільшиться майже на 40%

Залишать останню сорочку: які речі не будуть вилучати в ухилянтів-боржників

Показати ще

Через це найбільші медіагрупи бачать своє джерело доходів у наступному - платні кабельників за трансляцію свого контенту.

У свою чергу кабельники говорять, що також не "шикують". Їхні доходи, як свідчать дані Державного стандарту, у минулому році склали трохи більше 1,5 млрд грн.

Кабельники занепокоєні тим, що після прийняття цього закону, телевізійники проситимуть високу ціну за трансляцію. Таким чином платню за кабельне телебачення підвищать і для глядачів.