Для того, щоб до 2019 року здати в експлуатацію Керченський міст, влада РФ буде змушена зняти з дотації малоперспективні регіони країни, а також "притримати" зарплати бюджетників. "Скорочення дотацій стосується найбільш беззубих регіонів - і лише в останню чергу зачіпає північнокавказькі республіки", - повідомив виданню "Крим.Реаліі" журналіст і блогер Павло Казарін.

За його словами, як і у випадку з "всесоюзними будівництвами" - Кремль піде на "заморозку" інших об'єктів будівництва - тих, підрядники котрих "будуть володіти найбільш скромними лобістськими позиціями".

Лобістом і будівельником Керченського проекту виступає колишній спаринг-партнер Володимира Путіна мільярдер Аркадій Ротенберг. "Ця деталь біографії - найкращий доказ того, що 246-ти мільярдний проект моста буде доведений до кінця", - пояснює оглядач. Саме з цієї причини, в рамках бюджетної економії будуть урізати будь-які інші будівництва.

Читайте також: В Криму зносять будинки заради Керченського мосту

"Само по собі скорочення бюджетного пирога зовсім не означає, що стискання пропорційно торкнеться всіх, хто має до цього бюджету доступ. Зарплати, в першу чергу, ріжуть бюджетникам, але не силовикам", - зазначає блогер.

Популярні новини зараз

Перший день зими принесе українцям підвищені пенсії: хто опинився у списках ПФУ та ООН

Мобілізація без ТЦК: що зміниться для військовозобов'язаних

ТЦК роздають школярам документи на підпис: чи можуть діти відмовитись

1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам

Показати ще

На такі заходи, за словами Казаріна, Москва піде через заідеологізованість проекту: "Керченський міст - як Олімпіада в Сочі: не просто інфраструктура, а справжній імперський символ. Його зведення приречене тривати, тому що мова не про логістику, а про доведення міці" .

У той же час, посилаючись на дані Reuters, журналіст констатує, залізничний міст через Керченську протоку добудують пізніше, ніж планувалося: "потяги підуть не раніше кінця 2019 року - на рік пізніше перших автомобілів".