Законопроект №3251, який передбачає скасування акцизного збору з б/в автомобілів, швидше за все не приймуть.

Про це повідомляє Олег Назаренко, генеральний директор Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів.

"Я б і сам організував би імпорт уживаних авто, адже гроші треба заробляти", - заявляє Олег.

Хоча після заборони ввезення авто старше 5 років імпорт б/в вже не особливо вигідно. Але після рекомендацій МВФ про збільшення акцизу на автоімпорт (особливо б/в) мало віриться, що ВР не послухається МВФ і прийме законопроект №3251 (про скасування акцизного збору з б/в автомобілів) і скасує акциз.

"Крім того, в МВФ рекомендують збільшити акциз. Ось на сторінці 69 в таблиці 20 рекомендації ще збільшити акциз на іномарки (1 рік – на 10%, 2 рік – ще на 5%) і підрахунок доходів бюджету від такого підвищення", - додає Назаренко.

Популярні новини зараз

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Показати ще

Інакше МВФ грошей не дасть, процент по старим боргам не виплатять і дефолт. А якщо припустити неймовірне і ВР скасує акциз на автоімпорт, то КМУ подасть Президенту цей законопроект на вето. Сам Президент звичайно заветує його.

Ще до рекомендацій МВФ Мінфін, Мінекономіки, ДФСУ обрали жорстку політику проти скасування акцизу, так що вето буде 100%. Багато хто з дилерів готовий ганяти б/в авто, так як при підвищенні акцизу плюс ще й відкриття тіньових схем ввезення продажі можуть істотно зменшитися і треба якось виживати.

Читайте також: Volvo першою почне продажі машин без звичайних ключів

"Але за моїми даними скасування акцизу не станеться, а навпаки на виконання рекомендацій МВФ зараз готують підвищення акцизу і на нові і б/в іномарки на 10%", – пише Назаренко.