Ідея відкрити власну модельну агенцію у популярній соціальній мережі Instagram принесла чималі статки 21-річній мешканці австралійського Сіднея Ніні Перері.
За 10 місяців дівчина заробила понад 250 тисяч доларів, пише The Daily Mail.
Після закінчення університету Ніна не захотіла йти в офіс, як багато її однокурсників, аби отримувати там початкову зарплату. Вона вирішила започаткувати свою справу. Менш ніж за рік колишня офіціантка стала вагомою фігурою у модній сфері. Сьогодні її агенство Neon Model Management співпрацює зі 120 моделями і 200 блогерами з соцмереж.
Читайте також: Батько-гей зробив з доньки зірку Instagram (фото)
"Нафтогаз" та "Газмережі" дали час до 5 липня: що має зробити кожен споживач
Як оновити дані, щоб не йти в ТЦК: українцям підказали швидкі альтернативи
Весь світ може більше не побачити легендарних ABBA разом: один із музикантів розкрив таємницю
Українцям будуть по-новому виплачувати пенсії: що змінилось
Перера свідомо обирала для співпраці топових користувачів соціальної мережі. Їх поява в її кампаніях робила агентство впізнаваним і залучала до нього нових людей та підвищувала його рейтинг. Вона почала організовувати співпрацю популярних у мережах красунь з провідними компаніями.
Агенція Ніни спеціалізується на рекламі купальників, бікіні та іншої пляжної продукції. Австралійка привернула до свого проекту увагу таких брендів як Sephora, The Iconic, Jay Jays, Pepper Mayo і David Jones. Відзначається, що за одну рекламну публікацію дівчина просить близько трьох тисяч доларів.
Усі зароблені кошти Ніна продовжує вкладати в розвиток своєї справи.