Перший заступник Київради Геннадій Пліс розповів про дороговизну будівництва метро на "Троєщину". Про це він повідомив в інтерв'ю "Ліга.net".
Чиновник вважає, що існують альтернативи будування нової гілки метро завдяки появі транспортної моделі столиці.
"Ви знаєте, що в минулому році Київ отримав транспортну модель міста, яку частково профінансував Світовий банк. Ця модель - колосальний актив для нас і інструмент, який дає можливість моделювати різні ситуації. Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно. Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця", - розповів Пліс.
Заступник Кличка також розповідає, що існує і інший варіант підвищення ефективності сполучення.
"Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзду переходити з трамвайних колій на шляху поїзда. Всі ці вузли можуть обійтися місту в 3 млрд грн. Але це ж не 40 млрд грн, які потрібно витратити на прокладку гілки метро", - сказав чиновник.
Субсидії перерахують всім українцям: чому розмір допомоги зменшиться
Хлопці, уважно на полях: українських військових атакує сказ, 2 тижні під купою уколів
Пенсіонерів залишать без копійки: кому загрожує припинення виплат у 2025 році
ПриватБанк зніматиме з вас гроші: хто не дорахується зарплати
Він також розповів про проблеми, з якими зіткнеться столиця в разі будівництва метро на Троєщину.
"Існує ще одна проблема з новою гілкою метро: протягом трьох-п'яти років вона буде недозавантажена. Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - додав Пліс.