Перший заступник Київради Геннадій Пліс розповів про дороговизну будівництва метро на "Троєщину". Про це він повідомив в інтерв'ю "Ліга.net".

Чиновник вважає, що існують альтернативи будування нової гілки метро завдяки появі транспортної моделі столиці.

"Ви знаєте, що в минулому році Київ отримав транспортну модель міста, яку частково профінансував Світовий банк. Ця модель - колосальний актив для нас і інструмент, який дає можливість моделювати різні ситуації. Раніше, коли не було транспортної моделі міста, всі вважали, що метро - єдина можливість сполучення між берегами. Зараз ми розуміємо, що не все так однозначно. Існує побудоване кільце електрички. Використовувати його можна дуже просто. Пустити електричку протягом дня з інтервалом, як в метро, ​​і подумати, яким чином організувати доставку людей до кільця", - розповів Пліс.

Заступник Кличка також розповідає, що існує і інший варіант підвищення ефективності сполучення.

"Другий варіант - це закупити сучасні засоби типу трам-трейн, які дозволяють поїзду переходити з трамвайних колій на шляху поїзда. Всі ці вузли можуть обійтися місту в 3 млрд грн. Але це ж не 40 млрд грн, які потрібно витратити на прокладку гілки метро", - сказав чиновник.

Популярні новини зараз

Подорожчає не лише електроенергія: комуналка стане непідйомною ношею

Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку

Показати ще

Він також розповів про проблеми, з якими зіткнеться столиця в разі будівництва метро на Троєщину.

"Існує ще одна проблема з новою гілкою метро: протягом трьох-п'яти років вона буде недозавантажена. Зараз ми визначаємо п'ять найбільш реалістичних варіантів вирішення проблеми покращення сполучення між правим берегом і лівим. Між берегами можуть їздити автобуси по спеціально виділеній смузі", - додав Пліс.