Популярна мережа ресторанів швидкого харчування поділилася секретами популярності фаст-фуду. Працівники McDonald's розповіли, що зміна меню відповідно до тенденцій харчування допомагає їм залучати нових клієнтів, пише "Mirror.co.uk".

Співробітник фаст-фуду Тоні Бріджес розповів, що великий плюс в такому бізнесі – мати добре навчений персонал. Обізнаність співробітників допомагає швидше обслуговувати клієнтів, що є характерною рисою закладу.

Читайте також: Фаст-фуди покарали любителів порно

"Ви можете додати додатковий пиріжок з яловичиною, ви можете дати тільки просту булочку. Ми готові виконати замовлення навіть за телефонним дзвінком", - розповідають працівники.

Проте, всі ці правила, на думку керівництва фаст-фуду: ніщо, в порівнянні з щирою посмішкою. Вони радять своїм офіціантам-продавцям не забувати, що в першу чергу перед ними не тільки клієнт, а просто людина. І кожному покупцю буде приємно отримати заряд позитивного настрою.

Популярні новини зараз

"Анти-ТЦК у шкарпетці": в Україні почали торгувати новими гаджетами для "бусифікованих"

Комунальники знову піднімають тарифи: у скільки обійдеться водопостачання у 2026 році

Суд скасував призов і поставив ТЦК на місце: які дії визнали незаконними

ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати

Показати ще