Мешканець столиці Гліб Караул розпочав виробництво дерев'яних велосипедів. За словами винахідника, такий матеріал зменшує вібрацію та забезпечує плавніший рух.

Його стартап нараховує вже чотири велосипеда моделі "прогулянковий". У планах до весни виготовити ще декілька версій - покращений варіант та, додатково, шосер, - пише БЖ.

Економіст за освітою назвав свою марку велосипедів Karaul Bikes, та думає про подальше розширення лінійки до дитячих, жіночих великів, та - із електромотором.

"Мене тягнуло займатися технікою: я любив машини, конструктори, креслив. Пізніше, займався швидкісними спусками і стрибками", - розповів винахідник. За його словами, він ще у студентські роки був одним із небагатьох, хто приїздив на пари екологічним видом транспорту.

Читайте також: ТОП-5 незвичайних країн, популярних для еміграції

Популярні новини зараз

Водоканали почали відключати неплатників: який борг вважається "критичним"

Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом

Залишилися тижні: в Україні пенсіонерам збільшать виплати поза графіком індексації

Доходи не потрібні, субсидію дадуть і так: українцям пояснили нюанс

Показати ще

На другому-третьому курсі він вигадав незвичайну підвіску до свого байку спеціально для швидкісних спусків. Така модель мала б зависоку ціну, бо потрібні додаткові гальма, амортизатори, геометрія підвіски була дуже складною.

Пізніше зробити дерев'яний велосипед Глібу порадив один і друзів, пояснивши, що так вийде і дешевше, і міцніше. Хлопець планував почати зі звичайного прототипу "України" на сучасний лад. Перший велосипед був готовий у травні 2014 року із соснового бруса.

"Таку конструкцію зробив вперше, у інтернет інструкцій немає: сам креслив та вираховував пропорції, намагався полегшити конструкцію максимально", - додав він.

За рік вдосконалив першу модель, додав більше дерев'яних елементів, та почав працювати із дубом. Також додав закордонні компоненти.

"Обода зараз французькі, покришки і задня втулка - німецькі, сідло Brooks", - розповів Гліб.

Читайте також: Велосипедом у 2016: шість новорічних ідей від екофанатів (фото)

Велосипед важить трохи більше за звичайний - 17 кілограм та коштує 1,2 тисяч доларів. У ньому є дві передачі, ножні гальма, всередині рульової рами - металеві труби. У каретці та на кермі використовується міцний дуб. Поверхню "коня" покрили водовідштовхувальним голландським маслом - воно непомітне та не пахне, проте дозволяє кататись під дощем та мити транспорт.

Нові моделі майстер намагатиметься здешевити, щоб вони могли коштувати 500 доларів. До існуючої моделі також думає додати шкіряні сумки, крила, дерев'яний клаксон.

Наразі, хлопець здатен виготовляти 8-10 велосипедів на місяць. Він вірить у розвиток української велоінфраструктури та в успішність такого стартапу.