Британська компанія Cifas, основною діяльністю якої є запобігання шахрайству, провела цікавий експеримент, який показав, як багато особистої інформації можна зібрати за допомогою звичайного лайку в Фейсбуці
Суть експерименту полягала в тому, що перехожим пропонували безкоштовну каву в обмін на лайк на сторінці кав'ярні в Фейсбуці. Поки відвідувач заходив в заклад і робив замовлення, за його лайком знаходили аккаунт цією людини в соцмережі і збирали всі зазначені на сторінці дані. Всю зібрану інформацію передавали бариста. Бармен писав всю цю отриману інформацію на стаканчику, в якому подавав каву відвідувачу.
Таким чином, на кавовому стаканчику з'являлися дані про освіту, роботу, сімейний стан, контактну інформацію та навіть релігійні вподобання відвідувачів кав'ярні.
На своєму сайті компанія нагадала про необхідність захищати свої особисті дані, щоб не стати жертвою шахраїв.
Читайте також: Мільйон користувачів заходять в Facebook через "шпигунську" програму