У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.

"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.

Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.

Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.

Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.

Популярні новини зараз

Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Гречку, соняшникову олію та борошно будемо купувати за новими цінами: скільки доведеться викласти

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.

На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.