У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.
"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.
Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.
Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.
Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.
Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою
Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть
Пенсії зростуть? Ось які доплати отримають українці 60+ вже з січня 2026
ПФУ висунув вимоги до пенсіонерів: за ігнорування зупинять виплати
Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.
На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.