У Facebook вирішили випускати кожного тижня короткі ролики на актуальні тематики.

"Соціальна мережа вперше випускатиме власний контент, при цьому не рекламного типу", - повідомляє сайт Wall Street Journal.

Кожного тижня виходитимуть нові ролики про спорт, науку відеоігри, музику та соціальне життя.

Формат роликів буде подібний до серіалів та телепередач.

Відомо, що одним із авторів проекту є Рік Ван Він - один із засновників розважального сервісу CollegeHumor.

Популярні новини зараз

Україну накриє арктична зима: Новий рік зустрінемо з 20-градусними морозами

Українцям блокують картки для соцвиплат: хто у зоні ризику

Після війни на вагу золота: які професії зроблять вас багатими в Україні через 3–5 років

Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються

Показати ще

Також із Ван Віном над проектом працюють Міна Лефівре (у минулому топ-менеджер музканалу MTV), колишній директор музикального співтовариства YouTube і Google Play Тамар Хрівнак.

На один ролик Facebook виділятиме півмільйона доларів.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", Facebook тестує свою версію штучного інтелекту.