Покриття українських автошляхів планують робити із бетону. У Міністерстві інфраструктури вважають, що так вдасться зекономити на будівництві та обслуговуванні доріг, продовжити термін їх експлуатації.
Дві треті асфальту, який використовують для будівництва доріг, імпортують з-за кордону.
"У бетонних доріг буде навпаки. Їх будівництво ми бачимо за рахунок внутрішніх резервів країни, - каже замміністра Володимир Омелян. - Зараз у країні є проблема транспорту, який пересувається із перенавантаженням і розбиває навіть дуже міцні автошляхи. Тому також потрібен контроль та відповідальність самих водіїв".
Українські водії кажуть, ідея хороша, якщо використовуватимуть при цьому якісні сировину та технології.
"Бетонна дорога - це класна ідея. Це ж рівні, міцні дороги. Бетон не плавиться від спеки, як асфальт, що колеса стрягнуть. Він довговічніший і може витримувати велике навантаження. Але ці мрії наших водіїв збулися б, якби у нас дійсно виконували свою роботу якісно та не крали матеріали. На асфальт дають гарантію до 15 років, а на українських дорогах він за рік сходить. На бетон — більше 30, - каже вінничанин Сергій Сторожук. - Але обійдеться це навряд чи дешевше, ніж асфальтні зараз. Скоріш за все, знову відмиють гроші, а дороги засиплять якоюсь цеглою та глиною. Проблема у нашій країні не в тому, чим застеляти автошляхи, а в тому, щоб не крали матеріали".
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
На фінансування "Укравтодору" у 2015 році виділено майже 21 млрд. грн., тоді як на потреби автомагістралей необхідно близько 40 млрд. грн. на рік.