Всесвітня мережа швидкого харчування Burger King випустить в Японії чоловічий парфум із запахом "Полум'яний гриль".
Цікавий аромат будуть продавати в наборі з воппером - фірмовим бургером ресторану. Ціна "смачного" набору складе приблизно 41 доллар. На сайті фастфуду повідомляється, що в одні руки буде відпускатися тільки один флакон парфуму.
Рекламщики склали для презентації туалетної води слоган, який вигідний і для їстівної частини набору, і для ароматної: "Немає воппера, немає життя".
Обмежена серія наборів, що складаються з бургера і парфуму, продаватиметься у всіх закладах фастфуду в Японії протягом одного дня - 1 квітня.
Компанія навіть зняла пафосну рекламу з цього приводу. За сценарієм ролика, чоловік в класичному костюмі везе дівчину в заклад мережі і пригощає її вопперами. Далі пара не може думати про ні про що крім бургерів і жадібно насолоджується їжею.