Канадський співак Джастін Бібер став героєм рекламного ролика японського мобільного оператора Softbank. Компанію на знімальному майданчику йому склав знаменитий діджей Піко Таро, котрий прославився менш ніж однохвилинним виконанням вірусної пісеньки Pen-Pineapple-Apple-Pen.
Хоча офіційного представлення ролика ще не було, у мережі вже з'явилися кадри зі зйомок відео. Джастін у яскравому синьому костюмі приїжджає в японську школу, де зустрічає Піко Таро і вчиться вимовляти слова з його пісні-мема. Реклама приурочена до Супербоула.
Читайте також: Джастін Бібер відмовив Трампу, незважаючи на шалені гроші
До речі, відео з цією композицією Бібер у своєму мікроблозі Twitter назвав "найулюбленішим в інтернеті".
Компанія Softbank постійно залучає до реклами своїх послуг західних зірок шоу-бізнесу та спорту. У цьому списку голлівудські знаменитості Бред Пітт, Квентін Тарантіно та екс-футболіст збірної Англії Гері Лінекер.
Вашу квартиру оподаткують по-новому: скільки змусять платити за власне житло
Замовив з-за кордону — отримай штраф: українців шокували новими правилами поштових відправлень
Пенсіонерам виплатять доплати до дня народження: отримають до 10 тисяч гривень
Від мобілізації в Україні захистили нові категорії: кого не забере ТЦК
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", через появу співака на одному з концертів у шубах з хутра рідкісних тварин зоозахисники звинуватили його в незрілій поведінці.