Канадський співак Джастін Бібер став героєм рекламного ролика японського мобільного оператора Softbank. Компанію на знімальному майданчику йому склав знаменитий діджей Піко Таро, котрий прославився менш ніж однохвилинним виконанням вірусної пісеньки Pen-Pineapple-Apple-Pen.
Хоча офіційного представлення ролика ще не було, у мережі вже з'явилися кадри зі зйомок відео. Джастін у яскравому синьому костюмі приїжджає в японську школу, де зустрічає Піко Таро і вчиться вимовляти слова з його пісні-мема. Реклама приурочена до Супербоула.
Читайте також: Джастін Бібер відмовив Трампу, незважаючи на шалені гроші
До речі, відео з цією композицією Бібер у своєму мікроблозі Twitter назвав "найулюбленішим в інтернеті".
Компанія Softbank постійно залучає до реклами своїх послуг західних зірок шоу-бізнесу та спорту. У цьому списку голлівудські знаменитості Бред Пітт, Квентін Тарантіно та екс-футболіст збірної Англії Гері Лінекер.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", через появу співака на одному з концертів у шубах з хутра рідкісних тварин зоозахисники звинуватили його в незрілій поведінці.