Вимоги сотень активістів, що неодноразово влаштовували акції під міською адміністрацією з приводу проведення нового конкурсу проектів шулявської розв'язки, нарешті були почуті. Знай.ua дізналися, що завдяки зусиллям громади, яка відстоювала проект транспортного інженера Віктора Петрука як альтернативу затвердженому "Чотирилисника", столична влада вже готує розпорядження про розгляд транспортною комісією даного варіанту. Тож початок будівельних робіт на Шулявці автоматично відкладається щонайменше на кілька тижнів.

Петицію розглянуто – очікується рішення

Столична адміністрація розглянула електрону петицію "Провести архітектурний конкурс на краще проектне рішення шулявської транспортної розв'язки", яка всього за місяць набрала понад 10 тисяч підписів. Проте, висновки щодо вимог документу міська влада поки не винесла.

"Обговорення були перенесені мінімум на два тижні. Як було зазначено, офіційне рішення може бути прийняте виключно за присутності профільного заступника мера Дмитра Давтяна, який під час розгляду петиції був відсутній", – розповідає транспортний інженер, автор трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем Віктор Петрук.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Показати ще

Втім, незважаючи на це, питання щодо подальшої долі альтернативного проекту поступово рухається вперед.

Першочерговий крок – створення міжнародної комісії

Основним фактом, завдяки якому сподівання сотень активістів, що виступають за затвердження проекту трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем, мають виправдатися, стала особиста обіцянка мера.

"Місяць тому під час пікетування громадою будівлі КМДА ми особисто зустрілися із мером Віталієм Кличко. Після сумісних обговорень він пообіцяв, що проект буде розглянуто на офіційному рівні і невдовзі буде створено експертну комісію, яка об’єктивно ще раз розгляне запропоновані варіанти", – зазначає Віктор Петрук.

Перші вагомі кроки були зроблені під час зустрічі із заступником мера Дмитром Давтяна, що відбулося у день розгляду петиції, 13 червня. Під час засідання було прийняте рішення про підготування офіційного розпорядження щодо створення відповідної транспортної комісії.

"Я хочу, щоб до підготовленого з нашого боку переліку експертів, до якого входить троє німецьких фахівця, київська адміністрація додала ще хоча б чотири спеціаліста міжнародного рівня, – каже автор проекту трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем. – Моє побажання було почуте, тож наразі міська влада повідомила, що вже веде переговори з кількома іноземними представниками".

До складу комісії мають входити і, безпосередньо, представники міської адміністрації – хто це буде, поки невідомо. Одним з обов'язкових пунктів також є наявність офіційно затвердженого замовника – це питання перебуває в стадії вирішення.

Нові подробиці цієї справи стануть відомі наступного тижня – тематичне засідання у стінах столичної адміністрації відбудеться у середу, 20 червня.

Рай для велосипедистів та зелені зони

Варто зазначити, що проект Віктора Петрука не тільки дешевший за затверджений раніше "Чотирилисник" фактично на 70 мільйонів гривень, а й кращий за іншими показниками. Пропускна спроможність трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем більше на 25 % – вона розрахована не на 15, як у обраному варіанті, а на 19, 5 тисяч машин.

"Проект передбачає нерозривні велодоріжки, для яких будуть обладнані спортивні переходи", – зауважує автор.

Відмінність цієї розв’язки полягає також у схемі організації руху на кільці, що суттєво зменшує кількість конфліктів. У звичайній схемі з аверсним кільцем, при роз’їзді двох зустрічних потоків виникає 10 конфліктних точок. У реверсній схемі не виникає жодної: розвороти відбуваються без виїзду на кільце, ліві повороти розходяться правими бортами.

До того ж, проект дозволяє звільнити дві земельні ділянки, площею в 1 гектар, зайняті наявними лівоповоротними з’їздами. Автор пропонує зробити там два сквери.