Українці вже давно звикли, що їх перевозить в буквально сенсі мотлох на колесах. І лише після трагічних подій під Житомиром, де загинуло 9 пасажирів та водій маршрутки, змусило владу заворушитися. В країні масово почалися перевірки громадського транспорту.

Перекошені Богдани", відпало колесо на ходу, пожежа в тролейбусі – усе це громадяни спостерігали протягом одного дня. Але така ситуація не нова і чому транспортом в Україні нарешті всерйоз зацікавились лише після численних смертей?

У Києві маршрутка мало не стала могилою для десятків пасажирів, - пише "Обозреватель".

"Київ, Наддніпрянське шосе, годину пік. Увага учасників дорожнього руху привернула маршрутка №193 (держномер АА 2344 АА), яка рухалася з сильним креном, ледь не торкаючись асфальту. У цей час салон автобуса був битком набитий пасажирами", - пише джерело.

Популярні новини зараз

Змінили вимоги до стажу: майбутня пенсія буде більше очікуваного

Туалет тепер під арештом: боротися з боргами вирішили забороною какати

На вулиці вийдуть мобільні патрулі: за що масово штрафуватимуть українців

Продукти продаватимуть за новими правилами: чи постраждає звичний раціон українців

Показати ще

І хоча водій розумів, що з маршруткою не все гаразд, він упевнено підбирав пасажирів на наступних зупинках.

На претензії до "Київпастрансу", за ким числиться аварійний "Богдан", представники компанії просто вбили своєю відповіддю.

На їх думку, маршрутка № 193 не представляла смертельної загрози пасажирів, а водій відвіз транспортний засіб на ремонт після того, як висадив пасажирів на кінцевій.

Втім із твердженням комунальників щодо "нічого страшного" не згоден виконавчий директор "Асоціації автоперевізників Київщини" Олексій Павленко. На його думку, якщо водій виявив несправність автобуса, він повинен був вжити всіх заходів, щоб вберегти пасажирів від ймовірної небезпеки.

"Він повинен був висадити людей на найближчій зупинці, повернути їм гроші за проїзд і викликати технічну службу підприємства. Але здійснювати перевезення в подібних умовах ні в якому разі не можна!" - зазначив експерт.

Спеціалісти зазначають, що найменша поломка може поставити під загрозу безпеку та життя пасажирів.

У свою чергу пасажирам рекомендують вимагати у водія квиток, адже в разі НП потім довести, що ви постраждали саме в тій чи іншій маршрутці, вкрай складно.

Нагадаємо, після жахливої ДТП під Житомиром, в якій загинуло 10 людей, в Україні готують масові перевірки маршруток і посилять контроль швидкості на дорогах.

Дивіться: перші хвилини після кривавої аварії, яка забрала життя 10 чоловік. Відео 18+

Як повідомляв Знай.ua,20 липня на 127 кілометрі дороги Київ-Чоп біля села Глибочиця Житомирської області, сталася жахлива трагедія – аварія, в якій зіткнулися вантажівка та маршрутний автобус, що слідував за маршрутом "Київ-Рівне". В результаті страшного зіткнення загинули 10 осіб (сім дорослих та троє дітей), у тому числі водій маршрутки. Також з травмами різного ступеня були госпіталізовані 9 пасажирів маршрутки.

В мережі з'явилось моторошне відео з першими хвилинами після аварії під Житомиром.

Також Знай.ua писав, що нещодавно пасажирка маршрутки, яка влетіла у вантажівку під Житомиром, Олена Герасимчук, розповіла подробиці жахливої аварії, в якій загинули 10 людей.

Як повідомляє Олена, бус їхав досить швидко, а в момент ДТП вона втратила свідомість і отямилася, коли її витягнув з понівеченої маршрутки якийсь хлопчина.