Численні сигаретні кіоски є нічим іншим, як обходом заборони реклами сигарет. Весь маркетинг тютюнових монополістів, які по суті захопили ці торгові точки, спрямований на залучення уваги і початку куріння молоді у віці 14-15 років.
Про це в Facebook написав журналіст Євген Плінскій.
"Тютюнові кіоски столиці за своєю кількістю перекривають потреби ринку в кілька разів, при цьому як бізнес є абсолютно збитковими", - написав журналіст.
За його словами, фінансування тисяч таких точок дозволяє не лише продавати сигарети, а й активно їх рекламувати під формальним прикриттям вітрин.
Вітрина, суворо поділена на зони між п'ятьма тютюновими компаніями. Викладкою на ній займаються виключно представники табачників, роблячи це відповідно до розробок їхніх маркетологів. Продавцю кіоску заборонено торкатися до вітрини і переставляти пачки. За це тютюнові представники їх штрафують.
"Спеціальна викладка, а по суті, реклама сигарет потрібна для залучення уваги і початку куріння молоді у віці 14-15 років, - вважає журналіст.
Журналіст підкреслив, що саме цей віковий сегмент населення і є метою тютюнових компаній.
Як повідомляв портал "Знай.ua", за оцінкою ВООЗ, від куріння щорічно гинуть близько шести мільйонів чоловік. Ця цифра, як очікується, зросте до восьми мільйонів до 2030 року.