Довготривалі виборювання конкурсу проектів нової Шулявської розв'язки, відповідні петиції із набраними 10-тисячними підписів, мітинги під будівлею міської адміністрації – все це вже зробили столичні громадські активісти, аби створити можливість розгляду більш сучасного проекту. Втім, незважаючи на обіцянки допомогти у створенні команди міжнародних експертів для оцінювання сучасних проектів та повноцінного вивчення проекту Віктора Петрука, на початку липня депутати Київради все ж затвердили попередній варіант. Знай.ua стало відомо, що на цьому активісти зупинятися не планують і все ж виборюватимуть справедливість через суд.
Старий проект – нова "кабала" для киян
Тисячі прихильників більш місткої та меншою за собівартістю альтернативної трирівневої розв'язки з велодоріжками і еко-зонами Віктора Петрука, можуть не засмучуватися – транспортний інженер повідомив про продовження боротьби.
"Ми сподіваємося, що мер міста Віталій Кличко ще схаменеться та пригадає публічно надану обіцянку провести новий конкурс проектів. Якщо буде потрібно, ми оскаржуватимемо рішення щодо затвердженого проекту в суді", – говорить транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем.
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Одним із вагомих побічних явищ, до якого призвів би початок робіт над втіленням у життя прийнятого КМДА проектом, неминуче став би тягар для мешканців міста. А пов'язано це зі знесенням цеху "Більшовика".
"Законність затвердженого проекту однозначно є сумнівною. На час прийняття цього рішення й до сьогодні замовник даного проекту не узгодив майнові питання з генкерівництвом заводу "Більшовик", а звичайною передачею майна тут не обійтись, – зауважує Віктор Петрук. – А закладені на це близько 100 млн грн в результаті тут не вистачить – доведеться місту його придбати за сучасною ринковою ціною, яка наразі сягає 500 – 600 млн".
Все це обов’язково спливло б вже під час проведення робіт, тож кияни опинилися б у полоні відтягненого строку будівництва на додаток із непередбачуваними багатомільйонними затратами з держбюджету.
Загалом же, вартість даного проекту без врахування вищезгаданих затрат, за мінімальними розрахунками, обійдеться у понад 800 млн грн.
Варто зазначити, що проект Віктора Петрука не тільки дешевший за затверджений раніше "Чотирилисник" фактично на 70 мільйонів гривень, а й кращий за іншими показниками. Пропускна спроможність трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем більше на 25 % – вона розрахована не на 15, як у обраному варіанті, а на 19, 5 тисяч машин. При цьому будівництво не потребує аналогічних знесень розташованих повз будівель.
На час розборок – облаштувати регульоване перехрестя
На час виборювання проведення нового незалежного конкурсу проектів на чолі з міжнародними експертами автор улюбленого проекту багатьох киян пропонує "рятувальний план". Аби не піддавати ризику жителів столиці, маршрут яких пролягає поруч із аварійним Шулявським мостом, пропонується вже почати знесення застарілої конструкції.
"Ми розробили готовий проект щодо облаштування на місці сьогоднішнього аварійної будови регульованого перехрестя. На руйнування та прибирання залишків існуючого мосту пішло б близько 4 місяців. Одночасно з цими роботами можна паралельно здійснювати і облаштування перехрестя, тож більше часу по факту і не знадобилося б", – каже автор трирівневої розв'язки з реверсним розподільчим кільцем.
Днями Віктор Петрук має розмістити відповідну петицію на сайті КМДА, а наступного тижня планується проведення перемовин із керівництвом мерії щодо подальшої долі славнозвісної Шулявської розв'язки.