Про це заявив мер Києва Віталій Кличко в ефірі одного із українських телеканалів.
"Ми поставили перед собою завдання за рік повністю відремонтувати цей шляхопровід, аби його можна було використовувати на повну потужність. Більше одного мільярда гривень коштуватиме реконструкція цього мосту", - заявив Кличко.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
"Ми зробили обстеження штучних споруд міста. 75 мостів - в аварійному стані. Три – в передаварійному. Нам потрібні сотні мільярдів гривень, щоб відновити ледь живу інфраструктуру. І ми робимо все, аби відремонтувати всю транспортну інфраструктуру, від якої залежить життєдіяльність нашого міста", - заявив мер столиці.
Раніше "Знай.ua" писав про те, що довготривалі виборювання конкурсу проектів нової Шулявської розв'язки, відповідні петиції із набраними 10-тисячними підписів, мітинги під будівлею міської адміністрації – все це вже зробили столичні громадські активісти, аби створити можливість розгляду більш сучасного проекту.
Втім, незважаючи на обіцянки допомогти у створенні команди міжнародних експертів для оцінювання сучасних проектів та повноцінного вивчення проекту Віктора Петрука, на початку липня депутати Київради все ж затвердили попередній варіант. Знай.ua стало відомо, що на цьому активісти зупинятися не планують і все ж виборюватимуть справедливість через суд.
Старий проект – нова "кабала" для киян
"Ми сподіваємося, що мер міста Віталій Кличко ще схаменеться та пригадає публічно надану обіцянку провести новий конкурс проектів. Якщо буде потрібно, ми оскаржуватимемо рішення щодо затвердженого проекту в суді", – говорить транспортний інженер Віктор Петрук, автор альтернативного проекту – трирівневої розв’язки з реверсним розподільчим кільцем.