Як повідомляє ХК, один з покупців виявив, що пиво в магазині Фоззі на Петрівці зберігається в жахливому стані.

Швидше за все, продавці навіть не удостоїлися очистити напій і привести його в товарний вигляд до того, як почати його продаж.

Нагадаємо, у багатьох дівчат склався стереотип, що для скидання ваги необхідно мучити себе або голодом, або фантастичними продуктами, які неможливо знайти в магазинах. Виявляється, існують продукти, які доступні багатьом і є на кожній індійській кухні.

До слова, один із київських супермаркетів втрапив в гучний скандал. Один з уважних покупців помітив, що на одному й тому ж товарі, який знаходиться в залі і біля каси, різна ціна, а каса вибиває ту, що більша, звичано.

Популярні новини зараз

Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа

Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Історією, як людей дурять в Еко-маркеті на Лісовій пише "ХК" на Telegram-каналі.

На фото, що потрапило в мережу показали, що ціна на полицях в магазині на популярні цукерки 31ю69, а на касі – 37.75 грн. в чеку також покупець бачить більшу ціну.

На питання "Чому так?", вони лише розводять руками, мовляв "Так працює каса".Як повідомляв Знай.ua, впродовж останнього місяця сторінки соцмереж замайоріли знятими фотографіями графіті нарко-реклами, що почала масово з'являтися на стінах столичних житлових будинків. Кияни, обурені процвітанням такого стріт-арту. "Шишки", "амф", "екстазі" – тепер ці слова стають звичним малюнком у дворах. Знай.ua вирішили дослідити, чи справді наркотрафік в столиці набув масштабного розквіту та наскільки легко в інтернеті замовити бажану "порцію кайфу".

Також Знай.ua писав про те, що українці все частіше нарікають на сумнівну якість продуктів, придбаних у супермаркетах. Аби у клієнтів не виникало зайвих питань, керівництво торговельних мереж вдається до відкритого злочину – змінюють етикетку із термінами придатності на зіпсованому товарі і пропонують вам його під виглядом свіжого.