Будівництво метро на Троєщину влетить владі столиці в копієчку. За підрахунками експертів, вартість такого "задоволення" складе 70 мільярдів гривень, яких, зрозуміло що немає.
Про це в інтерв'ю порталу Hubs розповів перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс.
"Необхідно розуміти, що "підземка" на Троєщину обійдеться в 70 мільярдів гривень. Щоб знайти такі гроші, потрібен час, а проблему сполучення лівого та правого берега треба вирішувати невідкладно", – додав він.
За словами заступника голови, наразі паралельно розглядають проекти tram-train і BRT – рух тролейбусів або автобусів по виділеній смузі, захищеній бар'єром.
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
"Ніяка машина не може заїхати на цю смугу, автобуси йдуть один за одним з дуже коротким інтервалом. Більш того, якщо порівнювати пассажироспроможність транспорту, то, на відміну від метро на Троєщину, яке в добу буде перевозити 110 тисяч осіб наземний транспорт або BRT зможе перевезти 140 тисяч пасажирів", – уточнив Пліс.
Він додав, що на Троєщині вже "провели кільце для "гібрида" електрички". Це набагато дешевше для міста.
Метро - Київ
Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", Кличко розігнався будувати метро не тільки на Троєщину.
СохранитьСохранить