У серпні "Київводоканал" виписав близько семи тисяч неправильних квитанцій за воду.
Про це на брифінгу повідомив директор розрахункового департаменту ПрАТ "АК "Київводоканал" Валерій Люлін.
"Біля семи тисяч користувачів у цьому місяці отримували нарахування в районі 50 кубометрів, хоча не передавали показники. Ми аналізуємо зараз цю ситуацію. Я думаю, що ми автоматично проведемо перерахунок", - сказав він.
У випадку, якщо передавались правильні показання і витрати адекватні, то у наступних квитанціях нарахування будуть здійсненні відповідно тих показників, які передавались.
"Навіть якщо отримано квитанції з неправильними нарахуваннями, оплатити потрібно по фактичному вживанню, самостійно вирахувавши суму до сплати", - додав він.
Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн
Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Зміни у тарифах: мобільний оператор Lifecell зробив важливе оголошення
Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було
Він пообіцяв, що підприємство зробить все, щоб наступні квитанції були правильними.
Нагадаємо, як повідомляв "Знай.ua", раніше КМДА попередила, що платіжки за послуги водопостачання та водовідведення, які кияни отримали за липень, можуть містити помилки.
СохранитьСохранить