Київський Поділ не дарма вважається одним із найколоритніших районів міста. Напередодні Дня народження столиці тут помітили справжнє "диво техніки".
Автомобіль у стилі "ретро" більше нагадував "Запорожець", але модернізований у дуже незвичний спосіб. Знімок машини оприлюднили на каналі "ХК" у Telegram:
"На Подолі Франкенштейн нашого автопрому повстав з мертвих", - іронізують в коментарі до фото.
Якщо придивитися уважніше, можна помітити, що всю передню частину "Запорожця" вирішили скоротити, буквально обрізавши її і приробивши фари і залишки капота до того, що залишилося. При цьому передні колеса і двигун залишилися на своїх місцях і, практично, "їдуть попереду" самої машини.
Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію
"Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Ретро-машини у світі
Взагалі поняття "ретро-авто" як такого не існує, його вигадали самі водії, а слово благополучно прижилося в народі. У колах людей, які професійно цікавляться збереженням історичної спадщини, стосовно старих автомобілів частіше говорять “історичний”, “класичний”. Головний критерій, який визначає приналежність транспортного засобу до цієї категорії – вік.
Цінність можна визначити у першу чергу за кількістю випущених екземплярів. Згідно з канонами FIVA – Міжнародної федерації старовинних автомобілів – історичний автомобіль не може бути молодше 30 років (категорія G з семи існуючих).
У Європі, в першу чергу в Німеччині, для автомобілів цього віку є ще одне слово – "олдтаймер". Європейці полюбляють довоєнні авто місцевого виробництва, тому що з часів Другої світової їх лишилося дуже мало.
В Америці офіційний класичний автомобіль молодше 20 років, що пояснюється частою зміною автомобіля в сім'ях і в модельних рядах виробників. На пострадянському просторі – зворотна ситуація, автомобілі тут живуть довго і багато машин можна брати і просто з вулиць заносити в списки ретро-класики.
На Кубі донині експлуатується безліч автомобілів випуску до 1959 року, держава вважає їх класикою – національним надбанням і забороняє вивозити з острова.
Дивіться: виставка раритетних авто у Києві