Україна має намір заборонити російським судам входити у внутрішні води держави.
Із відповідним ультиматумом незабаром звернеться Міністерство інфраструктури до Ради національної безпеки і оборони.
Санкції проти РФ переходять у водний простір
"Це неприпустимо, коли під час агресії з боку Російської Федерації по річках України, де знаходяться об'єкти критичної інфраструктури, ходять російські судна. Ми будемо ініціювати заборону ходу російських судів по ріках України ", - підтвердив заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.
За його словами, відомство вже підготувало матеріали списку санкцій для подальшого додавання до міжнародного позовом. Лавренюк впевнений, що без посилення взаємодії між РНБО та Мінінфраструктури здійснити заплановане на законодавчому рівні не вийде:
"Нам необхідно максимально посилити заходи по виявленню несанкціонованих суднозаходів в закриті порти Криму і залучення до відповідальності. Міністерство інфраструктури проведе аналіз судів - порушників по країнам-прапорами і судновласників, з подальшим прийняттям заходів щодо таких порушників", - додав він.
Популярні новини заразПоказати щеПенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Російські судна в анексованому Криму
Слід відзначити, що минулого року на порти анексованого Криму працювали 33 судна російських судновласників та майже така ж кількість — 29 суден, що належать судновласникам інших країн, крім РФ (без урахування активних суден постійного кримського базування, переважно поромів, та суден у ремонті та відстої).
Ці 29 іноземних (крім РФ) суден належали судновласникам Туреччини — 12, Румунії — 6, Лівану — 5, Греції — 3, Єгипту — 2, Сирії — 1.
Рух суден у Криму
Тобто із 33 суден російських судновласників перевозили зерно лише 7, решта 26 займалися переважно доставкою на півострів різноманітних вантажів — переважно щебню та піску для будівництва Керченського мосту та траси "Таврида", що буде обслуговувати його транспортні потоки. Із 29 суден, що належать судновласникам інших країн, крім РФ, зерновий експорт забезпечували 20.
Маршрути російських кораблів
Тобто "іноземний кримський зерновий флот" насправді дав можливість державі-агресору займатися будівництвом інфраструктури в окупованому Криму, не відволікаючись на зерновий та інший експорт.
Дивіться: Російські дипломати намагались вивезти з України екіпаж затриманого судна "Норд"