Інформація про те, що обслуговування в Центральному універсальному магазині Києва здійснюється лише російською мовою, не є правдивою, заявив директор зі зв'язків із громадськістю "Еста Холдинг" (компанії-інвестора ЦУМу) Антон Глівинський.
"Інформація, опублікована пані Яніною, є вельми суб’єктивною, а деякі твердження в пості, на жаль, взагалі мають вигляд навішування ярликів. Щодо описаної ситуації – зараз у ЦУМі працює понад 1000 осіб. Більшість із них є представниками орендарів. Ми не виключаємо, що міг спрацювати людський чинник, але твердження, що в ЦУМі обслуговування надається лише російською, не є правдивим", – зазначив Глівинський у коментарі "Обзревателю".
За його словами, усі офіційні комунікації ЦУМу ведуться виключно українською мовою.
"В ЦУМі розмовляють більш ніж двома десятками мов. Але українська мова – була й завжди буде офіційною мовою універмагу. Тому ми дуже просимо не навішувати ярлики й не маніпулювати фактами задля створення штучного суспільного резонансу", – зазначив Глівинський.
Як повідомляв "Знай.ua", скандал виник навколо київського продавця столичного ЦУМу, яка не тільки не володіє українською мовою, а й майстерно робила вигляд, що не розуміє її взагалі. Більше того, журналістка, яка оприлюднила цей факт, заявила, що не знайшла в ЦУМі жодного україномовного продавця.