YouTube змінить рекламні оголошення на своїй платформі. Компанія оголосила, що всі власники популярних каналів, які вже можуть монетизувати контент на YouTube, незабаром зможуть включити рекламу без пропуску на всіх відеороликах. Зміни виходять на наступному тижні, і власники популярних каналів отримають повідомлення в своїй панелі.
Рекламодавці зазвичай платять своїм творцям більше за рекламу, недоступну для перепусток, так що це може послужити стимулом для YouTube стимулювати творців контенту розміщувати на своїй платформі і створити більше контенту, при цьому кожна продаж реклами озолотить компанію, що належить компанії Google. Якщо творець включить рекламу без пропуску, навіть раніше опубліковані відео на їх каналі змінять політику реклами.
YouTube також додає інструмент, що дозволяє творцям додавати або видаляти рекламу без пропуску і відстежувати участь аудиторії і потік доходів від відео, що включають ці типи оголошень. Хоча зміни, ймовірно, означають більше оголошень, які не можна пропустити, YouTube обмежує кожне з цих оголошень до 20 секунд - з зміни нового правила в січні - затримка перед кожним відео не повинна бути занадто різкою. Тепер же популярний сервіс перетворюється в звичайний телевізор, оскільки рекламу вже не можна пропустити.
Оплата комунальних послуг: що обов'язково потрібно перевіряти, щоб не втратити гроші
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Як повідомляв раніше "Знай.uа", фахівці хмарної платформи Ceros провели дослідження і з'ясували найбільш затребувані продукти компанії Apple. Підсумки своєї роботи вони опублікували на офіційному сайті платформи.