Експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця. Також лояльні шанувальники Xiaomi залучаються виробником для бета-тестування, дослідження і створення інновацій на безоплатній основі для фанатів.

Популярні новини зараз

Отримаєте менше – не дивуйтесь: Пенсійний фонд попередив про зміну розміру субсидії

У Києві помітили величезну чергу до лікарні: що сталося

Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією

Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись

Показати ще

Найважливішу роль в маркетингу грає і так зване "сарафанне радіо", завдяки якому чутки про доброякісності нового гаджети передаються з вуст в уста. Все це формує позитивну репутацію бренду.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що американська взуттєва компанія K-Swiss спільно з кіберспортивної організацією Immortals має намір випустити дві моделі геймерських кед — для повсякденного життя і кіберспорту. Що стосується другої моделі, вона буде використовуватися представниками мультигейминга в різних дисциплінах. Відповідну угоду про контракт уже підписано.

Відомо, що перша модель кросівок надійде в продаж у грудні 2018 року. Як очікується, це буде брендована версія моделі K-Swiss Kompass. Ціна її не повідомляється. А ось модель Sneaker буде коштувати 180 доларів, і в продажу з'явиться вже на початку 2019 року.