У вівторок, 3 липня, відома аналітична компанія App Annie представила наукове дослідження про найбільш скачувані додатки з Apple Store.
В той же час найбільш завантажуваними іграми на IOS були визнані Candy Crush Saga, Subway Surfers і Fruit Ninja.
Якщо вірити даним App Annie, в 2010-2018 роках в цілому кількість завантажень склало понад 170 млрд установок, з яких 30,5 млрд скачувань відбулося тільки в 2017 році. Однозначними лідерами рейтингу по завантаженнях стали США, Китай, Японія і Великобританія. Крім того, загальні витрати любителів "яблука" перевищили 130 млрд. дол., у 2017 році - 42,5 млрд. дол.
Варто зазначити, що станом на травень цього року у фірмовому магазині App Store доступно понад 2 млн додатків, 10 тисяч з яких зібрали понад 1 млн. дол. Автори дослідження відзначають, що власники пристроїв користуються близько 40 додатками на місяць, витрачаючи на це близько трьох годин у день.
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Також у дослідженні використовували дані про завантаження додатків і витратах користувачів із липня 2010 року по травень 2018 року. Уточнимо, що встановлені додатки не враховувалися в рейтингу. Керуючись партнерськими відносинами з компаніями і розробниками, App Annie також не розкрила конкретне число завантажень, надавши тільки список найпопулярніших.
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.uа" повідомляв про те, що Facebook закриває сервіси під назвою Moves, Hello і tbh, які компанія створювала або набувала за останні чотири роки, проте вони не стали популярними. Facebook повідомляє, що він відключає всі три додатки через низьке використання" і що він видалить всі свої дані користувача протягом 90 днів.
У випадку з Moves, стильний додаток для фітнес-трекінгу, запущений в 2013 році і куплений Facebook через рік, і Hello, додаток для Android, який об'єднував дані Facebook із контактною інформацією, проблема полягала не тільки у відсутності аудиторії, але й у відсутності розвитку.