Доповнена і віртуальна реальність прокладають шлях у харчову промисловість.
Незважаючи на все ще високу вартість технології, її потенціалом можуть скористатися власники ресторанів, шеф-кухарі і любителі домашньої кухні. Одним з найбільш відчутних переваг віртуальної реальності (VR) є використання технології для послідовного і всебічного навчання персоналу.
Сучасний процес передачі навичок працівникам громадського харчування вимагає багато часу і коштів. VR, з іншого боку, дозволяє занурити новачка в деталізований цифровий світ, де можна безпечно моделювати найбільш поширені робочі ситуації та виконувати вправи, від приготування страв і варіння кави до обслуговування натовпів покупців в годину-пік.
Гривні вилучають з обігу: яких купюр треба позбутися
Українцям може загрожувати космічне подорожчання до 25 гривень за кубометр газу: "І це не межа"
Українських дітей можуть не пустити за кордон: оголосили нові правила
Зміни для абонентів: з 1 січня лунатиме новий сигнал
Компанії відкривають віртуальні бари на висоті пташиного польоту, дозволяють клієнтам пірнати за рибою і морепродуктами на морське дно в окулярах VR, використовують голографічні зображення, щоб розповісти про історію та технології створення коньяку або сиру. Є і більш екстремальні задумки - наприклад, дати можливість відвідувачам ресторану випробувати унікальний досвід: є одне блюдо, а очима сприймати зовсім інше.
Доповнена реальність (AR) може стати містком між споживачем, продуктом і контентом продукту. Можливість отримання додаткової інформації, візуальних стимулів і взаємодії дають виробникам реальний шанс поєднати і цифровий світи так, що перехід між ними буде непомітний. Навівши смартфон на продукти, куплені в супермаркеті, можна буде отримати не тільки інформацію про харчової цінності, країні походження та термін придатності, але і рецепт їх приготування.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що віртуальна реальність почала вбивати.