Щоб з'ясувати, який сайт або розширення використовує ваш комп'ютер для видобутку криптовалют, скористайтеся вбудованим інструментом від Google.
Майнінг криптовалют — ресурсомісткий процес. Ви переконаєтеся в цьому, коли зайдете на сайт з вбудованим веб-майнером. Комп'ютер почне гальмувати або перезавантажуватися з-за перегріву процесора.
Інтуїція і диспетчер завдань Windows підказують, що майнінг відбувається через Chrome. Однак ви не зможете зрозуміти, де саме знаходиться майнер: на сайті або в розширенні браузера.
Як обчислити веб-майнер. Відкрийте браузер і зайдіть в диспетчер завдань. Для цього натисніть Shift + Esc або відкрийте його через меню: натисніть на три точки у верхньому правому куті, виберіть "Додаткові інструменти" → "Диспетчер завдань".
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Диспетчер задач показує всі процеси, відкриті вкладки і розширення, а також рівень споживання пам'яті і навантаження процесора. Визначити веб-майнер нескладно — подивіться на завантаження ЦПУ. Як тільки ви з'ясували, який сайт майнит, закрийте його. Для цього виберіть вкладку і натисніть "Завершити процес".
Майнеры ховаються не тільки на сайтах. Розширення для браузерів також можуть приховано добувати криптовалюту.
Знайти заражене розширення можна по завантаженню ЦПУ. Двічі клацніть по назві розширення, видалите його, а потім перезапустіть браузер.
Буває так, що майнер завантажується в iframe. У цьому випадку диспетчер завдань не показує, яке розширення заражене. Щоб це з'ясувати, натисніть на subframe в списку процесів, які навантажують ЦП. Відкриється меню управління, а потрібне розширення буде виділено. Видаліть його і перезапустіть браузер.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google повідомила, що планує блокувати будь розширення Chrome, які містять скрипти для майнінг криптовалют.
Нагадаємо, що в березні компанія заявила, що в червні стане блокувати пов'язану з криптовалютами рекламу. Таким же чином вчинила Facebook, а за нею в березні підтяглася і Twitter.