Британські вчені з Університету Шеффілда розповіли про шкоду секс-роботів, які в даний час стрімко набирають популярність по всьому світу. Також вони зажадали заборонити подібні пристрої по всьому світу.
На думку дослідників, секс-роботи дають чоловікам "занадто швидкий доступ до інтиму", що, в свою чергу, може негативно позначитися на розвитку всього людства. Про це пише Metro.
Професор роботизації і дослідження штучного інтелекту в Університеті Шеффілда Ноел Шаркі впевнений, що такі інтимні пристрою потрібно заборонити, оскільки дуже доступний і безвідмовний секс може змінити людство, якому просто стануть не потрібні живі стосунки.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Також вчений додав, що головна небезпека полягає в тому, що до 25% всіх чоловіків у віці від 18 до 34 років будуть складатися у відносинах з роботами. Фахівці компанії ANVAS, що проводили вивчення попиту на секс-роботів у Франції, відзначили, що головними причинами для вступу у відносини з роботами залишаються неприязнь і небажання відчувати негативні наслідки після шлюбу.
При цьому дослідники впевнені, що через 50 років може з'явитися цілий рух, активісти якого будуть виступати виключно за відносини між людьми і роботами, а вже в найближчі 10 років жінки почнуть відчувати дефіцит справжніх чоловіків.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що відомий дизайнер Мартін Хайєк продемонстрував концепт накладних навушників Apple.
Відомо, що Apple розробляє ще одні фірмові навушники на додаток до AirPods. Тільки якщо вже існуючі навушники не можуть похвалитися високою якістю звуку, то ось новинка створюється з урахуванням переваг аудіофілів.
Дизайн накладних навушників дозволяє вмістити в них великі динаміки, що, безумовно, позначиться на якості звучання пристрою. Хайєк зробив свій концепт схожим на HomePod, так як фірмова колонка створювалася з тією ж метою - домогтися кращого звуку.