Однією з основних проблем, що гальмують розвиток та впровадження електротранспорту, є слабкість, дорожнеча і недостатня кількість акумуляторів. Колишні співробітники Ілона Маска претендують на рішення цієї проблеми в Європі. Як повідомляє журнал Wired, найбільша в Європі фабрика по виробництву акумуляторів почне роботу вже в 2020 році.
Колишні співробітники Tesla віце-президент системи управління ланцюгами поставок Пітер Карлсон і виконавчий директор ланцюжка поставок Паоло Черутті назвали свій стартап Northvolt. Так само, як і колишній шеф, вони планують робити акцент на екологічності виробництва. Вся необхідна сировина видобуватиметься в сусідніх з фабрикою регіонах. Нікель і графіт забезпечать шведські родовища, а кобальт приїде з Фінляндії.
Крім того, автори проекта мають намір виробляти власні анодні і катодні суміші, так як їх традиційні продавці, азіатські країни, занадто сильно забруднюють навколишнє середовище. Однак скептики кажуть, що побудувати абсолютно чисте виробництво підприємцям не вдасться. Виробництво акумуляторів неможливо без використання сплавів. А ливарні заводи викидають в атмосферу не тільки вуглець, але і значну кількість оксиду сірки.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв коли електрокари збанкрутять нафотві компанії