Людство переходить до цифрової епохи. Тепер центральні ролі в економіці починають завойовувати цифрові гіганти, а інформація перетворюється в "нову нафту". Особливо цінним ресурсом стає увагу користувачів. І компанії докладають масу зусиль у боротьбі за цей ресурс. Так, введення нової функції в одній соціальній мережі може в лічені місяці поховати інший масштабний проект. Наприклад, нові можливості по публікації відео від Twitter сильно послаблять позиції додатка Snapchat, повідомляє Хроніка.інфо.

Усередині компанії вже існує робочий прототип нової функції, але він ще не готовий для публічного використання. Також поки не відомо, чи будуть опубліковані відео залишатися доступними завжди чи тільки деякий час, як в Snapchat. Зараз, щоб розмістити відео в Twitter, потрібно відкрити програму на телефоні, почати створювати новий твіт, натиснути на іконку камери, зняти відео, і тільки після цього опублікувати. З новим інструментом Twitter можна буде використовувати як Snapchat і публікувати відео набагато швидше.



Для Snapchat зміни в Twitter не обіцяють нічого хорошого. Соціальна мережа стабільно зростає з 2014 року, але за останній рік зростання помітно скоротився. За даними Statista, аудиторія Twitter з 2015 року зросла з 302 млн користувачів до 330 млн в III кварталі минулого року. За цей час компанія вклала $86 млн на Periscope, змінила інтерфейс, збільшила максимальну кількість символів у повідомленні і провела багато інших змін.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про атаку на хакерів