Електромобілі поступово входять в наше життя. Їх поява на вулицях міст і галаслива еко-реклама сприяє появі безлічі міфів. Портал gas2 розглянув найбільш популярні з них.

1.Виробництво електромобіля обходиться екології дорожче, ніж виробництво традиційного

Це правда. На виробництво електромобіля дійсно йде в два рази більше енергії, ніж на виробництво машини з ДВС.

2. Батареї електромобілів — бомба уповільненої дії

А ось це вже помилка. Практично всі літій-іонні батареї можуть бути перероблені. Їх ціна і дефіцитність літію не дозволять просто викидати такі батареї.

Популярні новини зараз

Україна подала заявку на пришвидшене приєднання до НАТО: Володимир Зеленський зробив термінову заяву

У "Нафтогазі" дали пораду українцям, як вигідніше споживати газ та платити менше

Тоня Матвієнко зізналася, що вони з Арсеном Мірзояном бідують, не маючи грошей на життя: "У нас немає нічого"

Українці можуть отримати надбавку до пенсії у розмірі 20%: хто має на неї право

Показати ще

3. Збільшуються кількість електромобілів перевантажує електромережі

Це теж неправда. Традиційні EV здатні заряджатися при потужності 3,2 кВт від звичайної домашньої мережі, коли сила струму не перевищує 16 Ампер Норвезькі вчені підрахували, що до 2030 року в них на дорогах буде 1,5 млн електромобілів. Для мереж це обернеться підвищенням навантаження всього в 3%.

4. Батарея має короткий термін служби, а міняти дорого

І тут противники електротранспорту помиляються. Після пробігу в 200 тисяч км продуктивність батареї Leaf падає лише на чверть. У батареї від Tesla цей показник зносу ще менше. До того ж, замість заміни всієї батареї часто можна обмежитися заміною окремих комірок.

5. Електромобілі переносять забруднення з одного місця в інше

Це правда лише частково. Дійсно, велика частина електроенергії на планеті як і раніше генерується за рахунок спалювання викопного палива. Проте, стрімке поширення зелених технологій змінює цю ситуацію.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про безкоштовні електрозапраки в Дубаї