Як і повідомлялося раніше, дія The Division 2 відбувається у Вашингтоні. Microsoft і Ubisoft показали трейлер ігрового процесу в рамках презентації на Е3 2018.

Геймплейний ролик:

А про сюжетні передумови відбувається Ubisoft розповіла ще в одному трейлері.

Трейлер гри:

“Вашингтон був самим захищеним містом на землі, але поширенню вірусу це не завадило. Америка опинилася на межі катастрофи, але декому вдалося вижити...", - повідомляється в трейлері.

Популярні новини зараз

Десятки тисяч українців залишилися без "броні" від мобілізації: за які порушення призиватимуть

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Tom clancy's The Division 2, онлайновий рольової бойовик з відкритим світом, вийде на Xbox One, PS4 і PC 15 березня 2019 року. На офіційному сайті вже можна записатися на бета-тестування гри.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.