Однією з досить частих поломок iPhone визнаний вихід з ладу сенсора Touch ID. Крім того, що ви втрачаєте можливість швидкої розблокування смартфона і зручною авторизації, цей елемент може істотно вплинути на автономність смартфона.

Про те, що тривалість роботи iPhone залежить від працездатності Touch ID, пишуть відразу кілька сервісів обслуговування iPhone.

На форумі розбирач iFixit, за сумісництвом займаються і ремонтом айфонів, технарі написали замітку, в яких описують одразу два випадки швидко разряжающейся батареї при зламаному Touch ID.

Популярні новини зараз

Ті, хто платить по 100 грн/куб – ще щасливчики: як в Україні можуть змінитись тарифи на воду

Українцям спишуть частину боргів за комуналку: кому дозволять не платити

Добровільний візит до ТЦК не врятує від штрафу: за що покарають деяких чоловіків

Абоненти не встигають за темпами "Київстару": тільки поповнили рахунок, а тариф уже подорожчав

Показати ще

Звернулося два користувача з iPhone 5s на 16 ГБ. Обидва девайса з поламаним Touch ID. Незважаючи на те, що у налаштуваннях iOS сенсори відключені, обидва смартфона розряджається зі 100% до нуля буквально за 3 – 4 години. І це в режимі очікування. Заміна акумулятора не допомогла. Скидання до заводських налаштувань теж.

Ще один користувач зазначив, що зіткнувся з такою проблемою. Причина – неоригінальні клавіші Home. При цьому смарфтон розряджався навіть при вимкненому екрані в режимі очікування. Допомогла лише повторна заміна на ще один сенсор.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця.