Поява на ринку розумних годинників справило у свій час фурор. Однак, з часом ажіотаж спав і продажу сповільнилися. Розумний годинник може виконувати масу корисних функцій: стежити за станом здоров'я своїх господарів, нагадувати про важливі дати, контролювати спортивний режим. Однак люди не поспішають скористатися цими принадами прогресу. Як повідомляє портал internetua, смарт-годинник розчарував навіть своїх творців.
Маркетингове агентство eMarketer опублікувало дані свого нового дослідження, з якого видно, що популярність розумних годинників зростає, але повільно. За даними експертів, в США розумні годинники хоча б раз в місяць використовують приблизно 50 мільйонів дорослих людей. Це близько 20% населення країни. Для порівняння, щомісяця смартфоном користуються понад 77% дорослих американців. Багато хто сподівався, що до 2016 року вони завоюють 60% ринку, але завоювали всього 24%.
"Ми не помітили, щоб носимий гаджет став обов'язковим і незамінним товаром. Більшість покупців залишаються досить консервативними", — говорить аналітик eMarketer Сінді Лю. Тим не менш, якщо розглядати нішу носимих гаджетів, розумний годинник займає на цьому ринку лідуючі позиції.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про нові робочі місця, які створят роботи