Xiaomi Mi 8 отримає підтримку швидкої зарядки Quick Charge 4.0. Відзначається, що ця новітня технологія дасть можливість новому флагману заряджатися до повного приблизно за 40 хвилин.
Поки що лише кілька виробників обладнують свої пристрої швидкої зарядкою, а найпоширенішою технологією вважається Qualcomm-Quick Charge. Зараз є вже версія Q. C 4.0. Однак, смартфонів, які підтримують цю новітню версію технології, насправді дуже мало, і всі вони вважаються флагманами.
Крім швидкої зарядки, згідно з даними інсайдерів, Mi 8 буде мати 6,01-дюймовий OLED-дисплей з 3D-розпізнаванням обличчя. Пристрій буде працювати на акумуляторі 4000 мач. Скляна панель може також означати, що Mi 8 буде підтримувати функцію бездротової зарядки. Є припущення, що пристрій буде поставлятися з дисплеєм сканера відбитків пальців.
Гороскоп на сьогодні 23 грудня: фінанси Тельців, увага Левам та бажання змін у Водоліїв
У вас є 7 днів - і без виправдань: ТЦК нагадали, що обов'язково треба зробити тим, у кого є відстрочка чи бронь
"Пакувати" будуть не тільки ТЦК: експерт розповів, як можуть змінити мобілізацію у 2026 році
Пенсіонери можуть вимагати перерахунок: кому підвищать виплати на 1000 грн
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що адміністрація популярної соцмережі "Instagram" визнала, що веде постійне стеження за численними користувачами, відстежуючи окремі їхні дії.
Серед іншого, адміністрація ресурсу відслідковує таку дію, як прокрутка новинної стрічки. Необхідність такого спостереження керівництво "Instagram" виправдовує великим значенням відповідної дії при визначенні працюють в мережі ботів на відміну від справжніх користувачів.
Про це повідомляє Business Insider. Щоб стеження не була таємницею, а інформація про збирання даних з користувальницьких гаджетів не стала неприємним сюрпризом, адміністрація ресурсу попередила про це в оновленій версії своїх "Термінів і умов".
Зараз соціальні ресурси докладає все більше зусиль для того, щоб захистити своїх користувачів від ботів, які можуть активно використовуватися зловмисниками для поширення фейкових новин, формування соціальних настроїв, впливу на громадську думку та ін, а також продажу й купівлі різних товарів і послуг.