Не вщухають суперечки щодо оптимальної моделі середньої освіти. І це не новинка останніх років. "Фабричну" систему освіти критикують вже, принаймні, протягом століття. На сьогоднішній день є дві полярні концепції. У першій вчитель дає готовий матеріал та відповідає на запитання. У другій дитина проводить самостійні дослідження в колективі однокласників, а вчитель лише підказує і консультує. Аналітична компанія McKinsey застосувала штучний інтелект для порівняння результатів двох форм навчання. Як передає журнал Quartz, кращі результати виявилися там, де головна роль була відведена вчителю.

Вивчивши за допомогою ШІ-алгоритмів дані з усіх частин світу, фахівці МсКіпѕеу виявили, що успішність в цілому вище там, де провідна роль відводиться вчителю. І навпаки, при дослідницькому методі навчання результати знижуються. Втім, найкращі результати показали ті, кого навчали за змішаною схемою: більшість уроків велися по традиційній моделі, але в деяких випадках учні проводили самостійні дослідження. Найгіршим варіантом виявився той, при якому учень майже не отримував настанови від вчителя і займався тільки самостійними дослідженнями.

Дослідники дійшли висновку, що без фундаментальних базових знань проводити самостійні дослідження дуже складно. В основу лягли результати тестування з математики, читання та інших предметів отримані від 15-річних школярів з 72 країн світу.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв статистичні данні про викладацький склад українських шкіл

Популярні новини зараз

Думали, квартира ваша? Скоро тисячі українців можуть втратити житло, оформлене за правилами

Українки масово розривають сім'ї, щоб отримати громадянство ЄС

"Зупинить жінка": екстрасенс побачила завершення війни в Україні

Пенсіонерам готують новий перерахунок виплат: кому, коли і скільки грошей додадуть

Показати ще