Samsung домінує на ринку смартфонів. Однак це може дуже швидко змінитися, адже на ринок електроніки вривається новий технологічний гігант, і мова йде не тільки про смартфонах і про їх комплектуючих.
Samsung є лідером ринку OLED-панелей для мобільних пристроїв, поставляючи 90% цих найважливіших компонентів, і навіть створюючи їх для таких конкурентів як Apple і Sony. Друге місце, зі значним відставанням, займає LG — 7,7%.
Чи зуміє поява третього помітного гравця змінити ситуацію на цьому ринку? Відповідь на це питання вирішила знайти компанія Sharp, повідомляє Рв (Ro) на сторінках ресурсу gsmarena.com.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Sharp — широко відомий японський виробник дисплеїв, що поставляє свої компоненти для власних смартфонів, що випускаються під брендом Aquos.
Згідно з повідомленням виконавчого віце-президента компанії Кацуаку Номуры (Katsuaki Nomura), Sharp хоче почати постачання своїх дисплеїв іншим вендорам мобільних пристроїв, витіснивши Samsung з цього ринку благоадаря новим технологием і приємним цінами.
Як повідомляється, Sharp вже почала в червні поточного року масове виробництво своїх OLED-панелей. Компанія широко відома в індустрії своїми фабриками, що випускають високоякісні дисплеї для ноутбуків.
Швидше за все, компанія спробує і увірватися на ринок телевізорів, адже LG і Samsung відчувають себе в ньому як риба у воді.
Як повідомляв портал Знай.uа, додаток Google Maps запустило нову функцію: тепер при поширенні геолокації буде відправлятися також інформація про заряд акумулятора смартфона. Про це повідомляє The Verge.
Також портал Знай.uа писав, що не можна не погодитися, що Google Chrome є самим популярним браузером. Але, на жаль, по зручності і оснащенню він поступається своїм конкурентам в особі Opera або Safari, в яких зручний режим PIP (картинка в картинці) вже давно існує.