Samsung готує швидкий анонс нових смарт-годин лінійки Gear. Повідомляється, що фінальну версію пристрою нині тестують у США в LTE-мережах операторів AT & T, T-Mobile і Verizon.

На жаль, поки немає ніяких точних даних про специфікації та дизайн новинки, проте, за деякими даними, новинка отримає два варіанти розмірів за аналогією з Apple Watch. Інші витоку приписують новинці сканер відбитка пальця на екрані, що дозволить простим дотиком підтверджувати платежі. Сам екран був Super AMOLED і при цьому круглої форми. В якості системи буде використана Tizen OS, також обіцяна синхронізація з iOS і Android, проте можливості будуть відрізнятися.

Передбачається, що новинку можуть показати вже в вересні, а саме на виставці IFA 2018 в перший числах осені.

Популярні новини зараз

ТЦК "візьме на олівець": кому постійно доведеться йти до воєнкомату

Українців масово виганяють з Чехії: хто залишиться за бортом всупереч законам

Потраплять у першу хвилю: кого першочергово мобілізують у травні

На пенсійний картці буде по нулях: пенсіонерам дали час до 31 числа, інакше залишаться без копійки

Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.

Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.

Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця. Також лояльні шанувальники Xiaomi залучаються виробником для бета-тестування, дослідження і створення інновацій на безоплатній основі для фанатів.