Продажу флагманів серії Galaxy S9 на домашньому ринку не виправдали очікувань Samsung, тому Galaxy Note 9 вийде раніше звичайного терміну. Як повідомляють корейські ЗМІ, офіційний анонс нового флагмана відбудеться наприкінці липня.
Три попередні покоління смартфонів «стилусной» лінійки дебютували в серпні, але Samsung вирішила порушити цю традицію. Виробництво дисплеїв для Galaxy Note 9 почалося в квітні, приблизно на два місяці раніше, ніж у минулі роки. На цьому грунтуються прогнози про ранньому релізі. Друга причина перенесення презентації — Samsung не хоче випускати новинки в один час з Apple.
На жаль, сканера відбитків на екрані смартфон не отримає. Ця технологія з'явиться не раніше Galaxy S10.
Яким же буде флагман?
Samsung Galaxy Note 9 приписують 6.38-дюймову панель Super AMOLED, флагманський процесор Exynos 9810 (або Snapdragon 845 в американської і китайської версії), від 6 ГБ оперативної пам'яті і подвійну камеру, як у Galaxy S9+. Ємність акумулятора збільшать до 4000 мАч.
Представники компанії також обіцяють поліпшену версію віртуального помічника Bixby, хоча у нас він доступний в сильно урізаному вигляді (зокрема, не працюють голосові функції).
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Продажі Samsung Galaxy Note 9 почнуться на початку серпня.
"Знай.uа" нагадує, що стали доступні смартфони відтінків Burgundy Red і Sunrise Gold Samsung Galaxy S9 і S9 Plus. При цьому гаджети з'явилися в продажу без попередніх анонсів.
Samsung випустив свої флагманські смартфони Galaxy S9 і S9 Plus в двох нових кольорах - Burgundy Red і Sunrise Gold. Гаджети з'явилися в продажу без попередніх анонсів. Про це зазначено на сайті виробника.
За інформацією видання, випуском смартфонів в нових кольорах виробник вирішив підігріти інтерес покупця до свого актуального флагману.
Через пів року з моменту виходу iPhone X, Samsung тільки зараз знайшла час для троллінгу Apple.
Новий рекламний ролик розповідає улюблену історію Samsung: користувач iPhone поступово стає настільки ситий по горло телефоном Apple, що в кінцевому підсумку переключається на новітнє пристрій Galaxy, яка в даному випадку є Galaxy S9.