Компанія LG представила нову лінійку смартфонів з стилусами Q Stylus. До неї входить три гаджета, які при однаковому зовнішньому образі мають різні характеристики і нутрощі.

Всі три смартфона отримали екран 6,2 дюйма з дозволом 2160×1080 пікселів, захист від вологи й пилу за стандартом IP68 і акумулятор ємністю 3300 маг, що не надто багато для сучасного смартфона.

Який саме процесор ліг в основу пристроїв, компанія не повідомляє. При цьому відомо, що використані восьмиядерні чіпи з частотою 1,5 або 1,8 ГГц.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти

Показати ще

Молодша версія лінійки Q Stylus отримала 3 ГБ оперативної пам'яті і 32 ГБ вбудованої. Дозвіл основної камери становить 16 Мп, а фронтальної - 8 або 5.

Q Stylus Plus отримала 4 Гб оперативної пам'яті і 64 ГБ вбудованої, і таку ж камеру.

Старша версія Q Stylusα має аналогічний обсяг пам'яті, при цьому оптика - 13 Мп і 5 Мп для основної і передній матриці відповідно.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.

Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.

Тим не менше, експерт фірми Хенвей Asterix припустив, що отримані дані компанії не продають рекламодавцю, а обробляють їх самостійно. Він висловив упевненість, що інформація використовується в основному для таргетування реклами, а не для передачі спецслужбам.