Сплачуючи певну суму грошей щомісяця, користувачам перестає відображатися будь-яка реклама. Американська корпорація Google отримала широку популярність за рахунок однойменної пошукової системи, однак за довгі роки вона встигла створити безліч інших проектів, одним з яких став популярний відеохостинг YouTube.
А зараз, Google вирішила запустити сервіс YouTube Premium. Відбувся реліз оновленого програми для доступу до популярного відеохостингу. Вивчивши код версії 13.16 для Android розробники зуміли прийти до висновку, що незабаром Google запустить сервіс YouTube Premium, який стане заміною YouTube Red.
Головними перевагами платної підписки є відсутність будь-якої реклами на сайті можливість завантажувати будь-які відео для перегляду без підключення до інтернету. Додатково до цього, завдяки підписці на YouTube Red можна дивитися (слухати) відеоролики у фоновому режимі, використовуючи для цього офіційний додаток. У деяких випадках це дійсно може бути дуже корисно, наприклад, при прослуховуванні подкастів.
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.
Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.
Справа в тому, що гаджети подібної якості з Xiaomi продаються у великій кількості в Китаї. Але свою фан-базу компанія набирає і з допомогою великій швидкості виробництва нових моделей гаджетів – в середньому в компанії на виробництво гаджета йде близько місяця. Також лояльні шанувальники Xiaomi залучаються виробником для бета-тестування, дослідження і створення інновацій на безоплатній основі для фанатів.