Експерти склали рейтинг автомобілів, які доставляють своїм власникам найменше проблем у ході експлуатації.
Цю інформацію повідомляє портал iSeeCars.
Так, почесне перше місце зайняв седан Hyundai Accent (Solaris). Покупці цього авто можуть практично не турбуватися про необхідність заміни деталей та інших технічних неполадок.
Hyundai Accent (Solaris)
Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Приємна несподіванка: в Україні почали знижуватись ціни на деякі овочі
Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків
Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
На другому місці опинився кросовер Chevrolet Equinox, а на третьому - Toyota Corollа.
Chevrolet Equinox
Toyota Corollа
Також у першу п'ятірку увійшли Honda Civic і Honda CR-V.
Експерти, які займалися складанням рейтингу брали до уваги дані відгукових компаній у США, в ході яких виробник запрошує власника до дилера для огляду і заміни "сумнівних" деталей.
За словами укладачів рейтингу, статистика відгукових компаній є важливим показником якості автомобілів, який варто враховувати при виборі моделі.
Новинки збирали на базі Tiguan Allspace - автомобіль швидкої медичної допомоги. Салон містить все необхідне обладнання, яке допоможе зберегти життя хворому, пораненому або травмованому людині до тих пір, поки його не довезуть до лікарні.
Також портал повідомляв про те, що бюджетний автомобіль Tesla Model 3 встановив новий рекорд — машина подолала рекордну відстань без підзарядки, майже в два рази збільшивши пробіг на одному заряді батареї.
Рекордний пробіг Tesla Model 3 без підзарядки зняли на відео і опублікували в мережі.Відео, передає Electrek.
Крім того, нагадаємо, що з початку 2018 року дорожній фонд Укравтодору наповнюється завдяки акцизних зборів з палива. В цьому році це 50% від акцизу, в 2019 – 75%, а в 2020 – 100%. Про це повідомив виконуючий обов'язки голови Укравтодору Славомір Новак в інтерв'ю "Укрінформ".
"Єдиною загрозою для наповнення дорожнього фонду можуть бути електромобілі: якщо їх кількість буде зростати, то потрібно буде шукати інші джерела наповнення фонду. Але зараз фінансування є постійним", — коментує голова "Укравтодору".