Хакери навчилися зламувати нагрудні камери поліцейських, і не тільки продивлятися відеоматеріал, але і видаляти їх звідти. Про це розповів консультант з кібербезпеки компанії Nuix Джош Мітчелл на щорічній хакерської конференції DefCon.

Уразливість продемонстрували на п'яти різних камерах, які були розроблені спеціально для працівників правоохоронних органів. Якщо говорити більш конкретно, серед зламаних пристроїв були камери Vievu, Patrol Eyes, Fire Cam, Digital Ally і CeeSc.

Експерт також показав, що хакери можуть маніпулювати девайсом на свій розсуд. Наприклад, вони мають можливість видаляти всі кадри та пов'язані з ними метадані, такі як місце розташування, час і дата запису.

Популярні новини зараз

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

Показати ще

Зазначимо, що відеофайли не мають цифрового підпису, тому поліцейські не зможуть перевірити, чи дійсно завантажений ролик був знятий стражами правопорядку або його замінили хакери. Здавалося б надійна система не має примітивних систем захисту, і кожен хакер з мінімальними вміннями здатний зламати камеру поліцейського.

На сьогоднішній день хакери володіють вміннями, які можуть змінити життя людей, тому система безпеки важлива як ніколи раніше. Особливо, коли мова йде про правоохоронні органи.

Нагадаємо, що аналітична компанія Blannco, яка спеціалізується на ремонті смартфонів, опублікувала звіт з ремонту та безпеки мобільних пристроїв і визначила найбільш ненадійні смартфони на Android і iOS. Дане дослідження опублікувала GSMArena.

Як повідомляв раніше Знай.uа, синій світло від наших смартфонів, ноутбуків і інших цифрових екранів може бути набагато більш небезпечним, ніж вважалося раніше.

Також Знай.uа писав про те, що компанія Xiaomi зазвичай не затягує вихід новинок, які вже були "розрекламовані" в мережі, хоч і часто ще до моменту їх виходу стають відомі їх характеристики.